Buku Denaihati

05 April 2013

Followers ke- 100. Tahniah !



Bismillah....


Alhamdullilah dan syukur target untuk dapatkan 100 followers dah pun tercapai. 






dan ini dia followers ke-100 saya...





http://suriaqistina.blogspot.com/



Terima kasih.. dan sebagaimana yang telah aku niatkan aku nak bagi hadiah tanda bertuah dan terima kasih. 
Pada empunya blog boleh bagi details to my email ( wanis_syazwani@yahoo.com ) seperti dibawah:-


NAMA:
ALAMAT:
NO. TEL:
WARNA KEGEMARAN:




Notakaki: Terima kasih juga kepada semua yang menyokong blog ini. 






untuk TOP Referral untuk bulan lepas akan dimasukkan Blog List Pilihan. 



dan ini dia yang bertuah... 












Ni lah salah satu blogger pilihan aku sejak terjebak dengan dunia maya ni selain Abg Ben, Lyssa, Hazwan Hairy, Wak Gelas dan Maria Elena. Setia menanti dia update entry baru dan tak bosan baca tulisan tangan dia. Jom korang kita berblogwalking.. BlogList pilihan aku letak di sidebar. Boleh jenguk sana untuk cari. 






Notatangn: Terima Kasih letakkan my blog yang tak seberape ni dalam bloglist kak Namee.





5 comments:

  1. waaa...nak jugak boleh tak? hahak

    ReplyDelete
  2. @ Azwar Syuhada menunggu tuan empunya blog melapor.. :)

    @ Rieya Ramlee : boleh kene jadi yang bertuah la.. hehe..

    ReplyDelete
  3. Assalammu'alaikum. so sorry sbb lambat balas jejak. seminggu lepas akak cuti sakit. huhu

    ek'eh..x sangka betul2 bertuah ni. hehehe. thanks ye dik! nnt akak emailkan details ye.

    salam perkenalan dari kak suria :)

    www.suriaqistina.blogspot.com

    ReplyDelete