Buku Denaihati

20 March 2013

Yesterday is PAST !!!

Bismillah......



Yesterday is past but i keep reading the same things from you until at the end tertidur tanpa niat nak tidur  pun then start la aku terjaga dan terjaga sampai la azan subuh berkumandang. Dan mula la tangan ni gatal nak mesej n say 'good morning' to you. At the end i say it. Sorry. 



Everthing happen only God and I knew. Aku yang rasa. Aku yang hadapi. Manusia sekeliling tahu cakap dan cakap sahaja. Dan mula dorang buat pandangan dorg tersendiri. Aku nak ucapkan terima kasih sbb letakkan semua kesalahan di bahu aku. Ye aku ni memang pesalah besar yang melakukan jenayah berat. Manusia mula takut akan kehilangan something that he/she loved semua keputusan dibuat tanpa memikirkan perasaan orang lain. an semua kesalahan diletakkan dia atas bahu aku. Woooww bravo. Tepuk tangan untuk orang yang meletakkan segala kesalahan atas bahu aku. Terima kasih. Hello kalau korang tak tahu apa apa cukup la hanya dengan sikit simpati bukan dengan main menuduh segala dan menyerang macam aku ni pesalah kerana jenayah berat. 


Cukup lah ! Aku menghargai apa yang datang dalam hidup aku. Once they gone nothing I can do. Just sit and see. And keep crying as I do now. Menyesal pun tak guna dah. Aku memang suka buat macam tu, from there I learned what is life and what the life means for me. 




I janji I janji I janji. but the real is, I am such an elusive person. and tak ada siapa pun yang akan pegang janji. tak ada siapa pun yang faham aku sebenarnya. lagi parah bila tak ada siapa pun yang betul2 boleh bersabar dengan aku.

orang kata, nak orang faham kita, kita kena lah faham orang. bullshit. aku akan selalu jadi watak perempuan setia dan dituduh oleh lelaki yang aku ni curang? LOL. how funny is that. tips untuk bercerai atau tips bercinta macam bodoh boleh lah guna alasan ni untuk aku. well, I know what Im looking for.  




No comments:

Post a Comment