Buku Denaihati

12 March 2013

9 MAC 2013

Bismillah.....






PC FAIR or IT FAIR gempak kat Mid Valley 8-10 MAC hari tuh. Tapi aku bukan nak citer pasal PC FAIR or IT FAIR. Ini tempat aku so aku nak cerita pasal aku la. J Hari sabtu je memang aku tak lekat kat umah. As usual aku ada kelas. Kelas mengisi masa lapang. Ok statement nak hot je. Pukul 11.00 sampai KL sir tak datang lagi kat sane. Oooo Man. Tapi last minute aku dapat tahu sir DATANG ! okay good. Aku memang suka hal last minute ni. Around 4 p.m. aku sampai Mid and direct to Kenny aku dah kebulur sangat sangat pagi tadi just teguk air jek. Meet Aretiq for the first time in 2013. Thanks Aretiq sudi jugak lari untuk jumpa aku walaupun tak lama. Padahal belambak assignment dye. So Sorry. And sorry again sbb lama sangat kau kene tunggu.



Biasalah bila jumpa cerita perihal masing masing. Isu yang dibincangkan ialah Pasangan Hidup Sebilik dan Sebantal. Tak mainlah pasangan janji mungkir ni. HAHA Aku tunggu sesuatu yang baru tapi sama je. Aretiq single lagi rupanya. Cehhhh aku ingatkan dah double kawan baik aku sorang ni. Boleh join kelab ciptaan aku la. Its okay Tiq focus study and grab what u want first. InsyaAllah aka nada sesuatu nanti. Nak tahu pandangan Aretiq aku tanya “ aku kurus tak ? “ nak perasan jap. Kurus mungkin tak tapi Nampak susut.....kot. Kalau ada gambar zaman blaja dulu kan bagus tapi TAK ADA sbb aku tak suka bergambar : D



Ni dia Nurul Atiqah :D



Umur 20 tahun dah fikir masa akan datang. Baguslah tuh dari yang dah tua tapi masih lagi tak sedar diri. Udah udah la berangan tu. She asked me what if 4 years coming soon and still solo. ? Urmmm itu klau yang memilih mungkin lah tak pun yang memang taksub dengan kerja n belajar. Dan dye share story kat aku seorang student degree menguruskan rumah tangga dan 2 orang anak ? Okay. Aku terkedu jap. What ? Macam tak percaya. Wonder 4 a while ? Aku sendiri pun tak pernah lagi terfikir nak macam tuh. Aku pernah cakap kat diri aku selagi tak habis belajar aku tak nak kahwin. HAHA nak marah ? Tak takot :D


So untuk akak tuh aku doakan akak berjaya habiskan pengajian dengan cemerlang dan cemerlang juga dalam menguruskan rumah tangga :D



Nota kaki: Apa yang aku boleh kata. jodoh itu ada Cuma bukan sekarang. Mungkin kita ni ada tanggungjawab yang lagi besar harus disetelkan dulu. So jangan berputus asa mintak pada Dia. Semua datang dari Dia bukan yang lain.




Jumpa lagi di lain entry :D



No comments:

Post a Comment