Buku Denaihati

28 December 2012

Untitled Story by E.H

Assalamualaikum...
Bismillah...
E.H. ?
Who ?
E.H. stand for Eina Hott.
Ok sejujurnya ku memang tak tahu mana datang gelaran tu kat dia. Serba sedikit pasal dia. 
17 tahun soon :)
SABDA.
5 tahun dia berdikari sendiri.
so maybe gelaran tu datang masa dia kat asrama. kottt......


Sometimes laptop aku jadi jugak hak milik dia walaupun tak lama. Siap dia ada warning jangan baca doc dia dalam lappy aku. Huh !
Ye sememangnya aku tahan dah lama sangat. Sampai satu tahap aku jadi tak tahan dan aku bukak.
That time aku baca tu dia ada dekat rumah dia cuti sekolah.. so aku dah tak kisah dia nak marah atau ape sekalipun.
Yeah aku tahu aku jadi tak jujur. Aku cuma nak tahu ape benda yang rahsia sangat tu.. tu je.. :(

 

Setelah diselongkar di belek dibaca ini yang aku jumpa...




Hope korang enjoy baca...
Aku nak korang Comment / Ulas sekali setiap kali lepas baca. Wajib. hahaha
Aku buat semua ni nak support dia untuk habiskan novel buatan dia ni.. Aku nampak macam menarik..... hehehe
Tolong ye .. ^_^


Ada tiga cerita.. Korang boleh klik link kat bawah ni...feel free to leave a comment for her..
maybe 1 day novel ni akan siap. Who know right ? :)

Cerita 1
Cerita 2
Cerita 3


Enjoy reading, with love S.A. :)



No comments:

Post a Comment