Buku Denaihati

02 December 2011

I'm Back Home

Home Sweet Home. . hehehe :)

I'm back to SELANGOR :) wooowwwww mishhh a lot at my home....
RINDU my family.....mama, papa, adik2 saya. .
tak lupa jugak pada Teddy Saya  :) 

kali ni balik tak naik bas jugak. . hehe  tak penah lagi balik ke selangor naik bas hehehe ni balik ngan abg kepada adala sorg budak ni. . hahaha budak 2 name shue :)
naik kereta :) 

hermmm dalam perjalanan balik 2 mmg sangt tak terjangkau dek akal aku kan berlaku perkara sedemikian rupa. . hahahaha mmg aku rase malu gila la... tapi aku ajar hati aku supaya tak malu. . hahaha

Aku ada masalah yang sangat memalukan sampai aku col mak aku mcm mane aku nak selesaikan maslah 2. . huhuhu..  masalahnye aku asyik rase nak g toilet je. . huahuahua :P mmg malu sangat2.......

dah benti kat satu R&R ni kn pastu perjalanan diteruskan sebanyak 53KM then kete terpakse berhenti lagi sebab aku. . hahaaha mmg malu sakan la aku time 2. .

asal ad tempat yang nak buang air je driver 2 mst tnye aku nak g toilet  x. . huhu aku tak rase nak pegi tapi aku pegi jgk la. .agagagag :P 

perjalanan aku dari Pokok Sena Kedah ke Selangor mmg ditemani Hujan yang amat membuatkan aku sejuk bagaikan berada di New Zealand :) hahahaah nak tempat yang best je .. ekekekeke

Sampai sini pukul 2 pagi . . hehehe 

P/S : Terima Kasih ALONG sbb bawak saya balik n belanje saya makan :)


No comments:

Post a Comment